Сучасні виробники при виготовленні оптики використовують пластик (монолітний полікарбонат), він дешевше у виробництві ніж скло й більш безпечний при ДТП. Але пластик має ряд мінусів:
– він більш схильний до фізичного та хімічного впливу на відміну від скла.
– при потраплянні гравію на швидкості, на пластикових фарах з’являються сколи та мікротріщини.
– лак яким покривають пластикову фару не є довговічним, як показує практика після 5-7 років експлуатації він руйнується і фара жовтіє, а потім і мутніє.
Внаслідок чого погіршується світлопроникність фар і в темний час доби їздити на авто стає не комфортно і навіть небезпечно.
Щоб відновити фари та повернути їм первинний вигляд ми робимо наступне:
- Шліфуємо фари – видаляємо залишки зруйнованого лаку, сколи, подряпини.
- Поліруємо фари – надаємо їм прозорості, блиску та первинного вигляду.
- Обклеюємо фари – захищаємо їх антигравійною поліуретановою плівкою товщиною до 200 мікрон (плівки LLumar, Sun Tek виготовляються в США, Hexis у Франції).
Плівка в подальшому захищає фари від сколів, подряпин, мікротріщин, хімічних дорожніх реагентів і т. п.
Після відновлення фари залишаються в ідеальному стані на строк від 6-8 років та більше.
Фара Nissan Teana 2008 року випуску.
Фара після 4-х етапів шліфування абразивами.
Фара після 3-х етапів полірування.
Фара після обклеювання захисною антигравійною плівкою Sun Tek.
- Седан - 2000 грн.
- Позашляховик - 2500 грн.
- Преміум клас - 3000 грн.